OM OSS

Jeg heter Monica, er 34 år og jobber til daglig som radiograf. Sammen med samboeren min Aadne bor jeg idyllisk til på Fjøløy, rett nord for Stavanger. Her deler vi hverdagen med hundene våre, Snø og Dis, som er en viktig del av både livet vårt og oppdrettet.

Jeg er opprinnelig fra Tynset, og har alltid hatt en stor kjærlighet for dyr. Oppdrettet mitt er bygget på engasjement, kunnskap og et sterkt ønske om å gi hvert enkelt dyr de beste forutsetningene for et godt og trygt liv.

Hos oss vokser dyrene opp i et hjemlig miljø med mye omsorg, nærhet og sosialisering fra første stund. Jeg legger stor vekt på helse, godt gemytt og rasetypiske egenskaper, og jobber målrettet for å sikre trygge og stabile individer.

For meg er det viktig å finne riktige hjem til hvert dyr, og jeg følger gjerne opp både før og etter levering. Å skape gode relasjoner – både til dyr og eiere – betyr mye for meg.

Tidligere bodde jeg i Mesnali, hvor jeg startet mitt oppdrett. 

Etter et år preget av flytting og etablering av livet som samboere er det nå på tide å fortsette oppdrettet mitt. Første kull vestlendinger planlegges til høsten/vinteren.